Freebie - Set 14 Médaillons avec Noeud - PU et CU

Preview - Clic pour voir en grand

4 commentaires:

madeleine a dit…

Bon samedi a toi aussi et bon week-end, je t'embrasse. Ma fille a réussi a télécharger un de tes kits, j'ai fait une créa, je n'ose même pas la regarder, elle me fais peur, c'est rigolo mais dans le fond ce n'est pas drôle.
Quelle idee de ce faire peur, j'essayerais de la mettre pour alloween. Brrrrrrrrr Bisousa+

CreativeBusyHands-Scrapbook Freebies Search a dit…

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 1 post on Sep. 26, 2009. Thanks again.

Digi Free a dit…

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 26 Sep [LA 09:14pm, NY 11:14pm] - 27 Sep [UK 04:14am, OZ 02:14pm] ).

Susie Jefferson a dit…

Very pretty! I have downloaded this one. Thank you so much.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...