Freebie - Spring Cluster 3 - PU


Clic sur l'image pour agrandir,
puis Enregistrer-sous

Taille 1200X1200 PNG 300 dpi
Personal Use only

4 commentaires:

SharonKay a dit…

Thank you for the beautiful clusters.

Shy a dit…

Bonjour,petit passage pour te souhaiter un bon début de semaine.Un petit changement encore,mon deuxieme blog a change de coin je te met dont l'adresse.Je t'ai pris un petit (je sais pas comment ça s'appelle lol),je vais dire cadre.Je mettrai ton lien bien sur,merci pour cette superbe création,je n'ai plus le temps de creer pour les deux blogs.Plein de gros bisous

Mon blog principal sous kunrik ; http://kunrik.eklablog.com/

Sue Ellen a dit…

Hi Cajoline!
Hope the New Year is going well for you!!! Thank you SO very much for sharing your BEAUTIFUL spring clusters with us. It's SO cold here in North Carolina, USA...15 degrees this morning. Your spring clusters make me start to think that there WILL be a warm-up coming with spring!!! Thanks again for your generosity! You're an AWESOME artist!!!!!

doggys50 a dit…

T Ik zou U willen bedanken voor al 'moois wat u maakt.
Gr.Doggys50

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...