Freebie - 8 Lace papers - CU4CU

 8 Papiers 3600X3600 png - Commercial Use CU4CU
 

11 commentaires:

Patricia a dit…

Bonjour Cajoline, je viens te remercier pour tous ces jolis freebies. Je venais te voir quand tu étais sur Vef (creas.vefblog.net) et j'ai aussi un deuxième blog sur Spaces Live et j'ai publié une créa à partir de tes magnifiques tubes. Voici le lien : http://cid-ce3a3b6fc0cdb9c9.skydrive.live.com/self.aspx/Mes%20cr%c3%a9ations%20elfes^J%20anges^J%20f%c3%a9%c3%a9rie%20^52^6/joyeuses%20paques%2031032010.jpg. Comment fais-tu pour découper aussi bien les images ? C'est vraiment très très précis. Merci en tout cas pour ce partage. BOnne journée et bisous de Savoie

ninigoesdigi a dit…

Thank you very much !

CraftCrave a dit…

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the Graphics category today [01 Apr 02:00pm GMT]. Thanks, Maria

CBH a dit…

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 4 post on Apr. 01, 2010. Thanks again.

KateC a dit…

Its gorgeous! Thank you.

Anonyme a dit…

Thanks Caroline! In Russia very much love your creativity! Your work, I know, even on the first site.

Lori a dit…

Thank you for freebies. Link on your post was added to Lori's freebie list

Dhl a dit…

Merci!

Sue a dit…

Your work is so lovely! Thank you very much for these lace overlays! :)

Sue a dit…

lovely papers, thanks

Petra a dit…

Thank you very much for this beautiful freebie!!! I love your blog and your work!!! :-) Hugs ♥♥♥ Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...