Freebie - FLIP FLOP - CU4CU

9 Flip-flop 1500X900 PNG 300 DPI - CU4CU

6 commentaires:

Sarah a dit…

Thanks so much for all the Cu freebies you give away

Anonyme a dit…

j'aime beaucoup l'angle de vue : en general c'est toujours vue de haut , ici , belle variante & beau design .. merci pour ce joli cadeau :-)

mary81 a dit…

c'est la pluie qui accompagne mon merci mais bon,faut faire avec.Amicalement

Je partage ... a dit…

Merci pour tous vos petits cadeaux. Cajoline est mon site de scrapbooking préféré. J'aime tout ce que vous faîtes.

CraftCrave a dit…

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the Graphics category today [28 May 02:00pm GMT]. Thanks, Maria

CBH a dit…

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 4 post on May. 28, 2010. Thanks again.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...