Freebie - MIX "Vacances d'été" - CU4CU

11 éléments tailles diverses (PNG) et 2 Papiers 3600X3600 (JPEG) 300 DPI - CU4CU

15 commentaires:

Anonyme a dit…

merci de ce beau partage qui donne envie de vacances

Anonyme a dit…

Le lien ne permet pas le téléchargement de vos éléments, il renvoie sur le preview... Snif !!

MAMOUCHKA a dit…

Bonjour ma belle

Je viens te remercier pour tes jolis cadeaux.
Tout est superbe et évidemment, j'ai fait mon petit marché du matin !!!!
J'espère que tu vas bien et je te souhaite une bonne journée.
Prends bien soin de toi.
Bisous de ta fidèle,
MAMOUCHKA

karenshelly a dit…

This looks so cute, but all it downloads is the preview!

Chris Allport a dit…

The 4shared link is for the preview only not for the kit.

Hope you can put the correct link up as this is a wonderful beach kit.

jabi a dit…

Hi Cajoline :)
I'm sorry but your download link gives only a preview to download.. Is there any way to fix this?
I love all your freebies and I am so thankful for your generosity :)
hugz
jabi

Craftymumz Creations a dit…

shucks... your preview is what the download is... not the zip file of the chairs...

Mungo a dit…

Thank you very much

Azur a dit…

Merci beaucoup pour ce superbe pack. Bisous, Azur.

Pat a dit…

Merci beaucoup pour tes freebies ! celui-ci donne envie de vacances... en attendant le soleil !

Simply Sarah a dit…

I love these fun chairs.... I have some on my front porch. Thank you for sharing.

Lori a dit…

Thank you for freebies. Link on your post was added to Lori's freebie list

Ann a dit…

great thank you very much.

Pssequimages a dit…

Thank you VERY much!

Petra a dit…

Thank you very much for this beautiful freebie!!! I love your blog and your work!!! :-) Hugs ♥♥♥ Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...