Freebie - Déco NOEL 78 éléments assortis - PU et CU


Preview - CLIC pour voir en grand - 78 éléments !


9 commentaires:

Digi Free a dit…

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 13 Oct [LA 06:00pm, NY 08:00pm] - 14 Oct [UK 01:00am, OZ 11:00am] ).

isazabelle a dit…

BONJOUR CAJOLINE
ENCORE UNE MERVEILLE DE PLUS QUE TU NOUS OFFRES C EST TROP BEAU
UN ENORME MERCI A TOI POUR CE PARTAGE
BISES ISA

CreativeBusyHands-Scrapbook Freebies Search a dit…

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 2 post on Oct. 14, 2009. Thanks again.

Sophie a dit…

I'm new to your blog. Honestly, this is a wonderful blog, guess it's like your personality too. It's giving me a very comfortable feeling when I'm looking around, thank you! Thank you again for sharing all your great work.

Timi a dit…

I say thank you for the beautiful snowflakes to you. Really beautiful work. I desire another many successes.

kaline a dit…

bonjour ma douce cajoline je vient en se jeudi te souhaiter une bonne journée j'espère que tout va bien pour toi moi oui courage bientôt le week-end ils sont superbe tes kits bisous kaline

jojo a dit…

bonjour Cajoline
me voici , par cette journee belle mais bien fraiche,
pour te faire mon petit bonjour du jeudi !
j espere que tu es bien au chaud car dehors il fait gla gla gla ce matin
et oui l'été est bien fini, et l automne s'avères plutot froid cette année
le chauffage est deja mis en marche ici !!
je te souhaite une tres bonne journee
bisous
spanou

H et L a dit…

J'adore ! C'est excellent !!! Merci beaucoup ! Bisous ♥

Belle Gangstøe a dit…

Beautiful!!! thank you so much!!!!

Hugs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...