Freebie - QP " PEARLS " - PU

Preview - Clic pour voir en grand

QP réalisée avec le Kit "Wedding" de Cari Lopez

5 commentaires:

Anonyme a dit…

Bonjour!!!ma belle Cajoline je passe chez toi pour te souhaiter un beau mardi!
@mitiée!
Machaxx
http://macha0642.skyrock.com/

lolo78000 a dit…

kikou c'est avec encore la pluie que je viens te souhaiter un bon après-midi gros bizzzous

CreativeBusyHands-Scrapbook Freebies Search a dit…

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 2 post on Oct. 06, 2009. Thanks again.

Digi Free a dit…

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 06 Oct [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 07 Oct [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

kaline a dit…

bonjour ma douce cajoline je vient en se jeudi te souhaiter une agréable journée j'espère que tout va bien pour toi et que tu as bien dormi gros bisous kaline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...